poniedziałek, 6 maja 2013

nowa doniczka dla truskawki



  

Miałam wreszcie chwilę by przesadzić moją truskawkę do większej doniczki! Jestem pewna że mając więcej miejsca wyda więcej owoców ;) Jest już kilka pierwszych małych zielonych truskaweczek. Pogoda jest piękna - mnóstwo słońca i ciepło.

Niestety, znów musiałam wyszorować balkon! Niecierpię robić tego tak często, ale już naprawdę nie wiem jak zniechęcić gołębie, ciągle do mnie wracają :( Bardzo lubię ptaki, zwłaszcza sikorki czy skowronki, ale ciągłe sprzątanie po gołębiach nie jest zabawne!


3 komentarze:

  1. Ja zamierzam w przyszłym roku zasadzić na moim zielonym balkonie truskawkę :) Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu czekać? :) Można jeszcze kupić sadzonki poziomek w centrach ogrodniczych i cieszyć się nimi całe lato! W tym roku miałam truskawki, ale rok temu próbowałam hodować właśnie poziomki. Niestety obie roślinki są owadopylne i na moim 6 piętrze były problemy z równym, lub jakimkolwiek zapyleniem :( Napewno jeszcze powstanie wpis na blogu o moich eksperymentach z tymi owockami ;)

      Usuń
    2. Czemu czekać? ano dlatego, że na wakacje zjeżdżam do miasta rodzinnego i tak cienko będzie z uprawą, zresztą rodzina ma działkę to tam mam truskawki, więc dopiero jak wrócę na studia to pomyślę nad truskawką, będzie to taka sadzonka zimowo-letnia :P Ciekawe jak u mnie będzie z zapylaniem, okaże się za rok i mam nadzieję, że udokumentuje to na blogu! :) Pozdrawiam i niech nam roślinki jak najwięcej radości dają:) Zielono mi!

      Usuń